Fullcom systems

image

Základ informačního systému FIS

Moduly systému

K dispozici je více než 35 modulů z oblastí ekonomiky, financí, obchodu, marketingu, skladů, logistiky a výroby. Spravujeme a evidujeme dokumenty, plánujeme, řídíme dopravu, výrobu, sledujeme údaje z výroby, ztráty, růsty, laboratorní výsledky...

Filosofie společnosti

Filosofie společnosti je postavená na myšlence orientované směrem k zákazníkovi. Systém FIS přizpůsobujeme zákaznickým procesům, rozšiřujeme jej o nové uživatelské podmoduly, procesy a funkce. Prakticky neustále analyzujeme potřeby našich zákazníků a provádíme úpravy systému na míru.

Prodávejte aktivně

Obchody a obchůdky

Jako další pulty, prodejny nebo samostatné ekonomické subjekty vzdáleně připojíme vaše obchody k on-line systému. Připojit můžete i zákaznický displej, váhu nebo pokladní zásuvku. Vždy budete mít přehled o stavech zásob na skladech. Kombinujte partnerské sítě, definujte systémy slev a bonusů!

Karty všeho druhu

Hotovostní a bezhotovostní platby v různých měnách podporuje modul Maloobchodní prodej. Využijte věrnostní, slevové karty či dárkové poukázky.

Internetový obchod

Vytváříme, programujeme neomezený počet nezávislých internetových obchodů (e-shopů), které lze provozovat jako B2B, B2C nebo jako kombinace obou možností. Celý web spravujete přímo v informačním systému FIS. Nepřehlédnutelnou výhodou této správy je propojenost s ostatními moduly.  Nasloucháme vaším přáním, grafický vzhled zapracujeme dle vašich představ.

 

image
image

I vaše dokumenty jsou s námi v bezpečí

Předáváte, schvalujete?

Předávání a schvalování dokladů napříč pracovišti vaší firmy vám usnadní modul Workflow. K jednotlivým záznamům lze třídit a archivovat dokumenty. Modul Servis a reklamace zjednoduší příjem a vyřizování servisních a reklamačních zakázek.

Klasifikujeme

Produkty mohou nést spousty dalších informací, jako jsou údaje o barvě, velikostech, zařazení ve stromových kategoriích, v uživatelsky definovatelných atributech. Lze sledovat výrobní čísla, definovat různé druhy cen a ceníků, slev, akcí v libovolných měnách.

Neztratíme se

Skladové operace zjednodušíte a zefektivníte nasazením mobilních bezdrátových terminálů s modulem FIS, který podporuje práci s nejrůznějšími typy čárových kódů zboží, ale i jednotlivých dokladů, evidenci zboží na skladových místech nebo komunikaci s externími distribučními centry.

 

 

Reporting nejen pro manažery

Zobrazení dat

Nad daty můžete provádět operace různých analytických pohledů či podmínek a jejich výstupy zobrazovat formou tabulek nebo vykreslením dat v grafu. Uživatelům nabízíme navrhovat a sestavovat výstupy dle jejich potřeb, vzhledu a jazykové verze. Je pro nás samozřejmostí programovat složité výstupy na přání zákazníka.

Jak hlídáme a kontrolujeme data?

Automaticky, v naplánovaný čas, generujeme a zasíláme výstupy dat pomocí emailů a SMS zpráv. Obsahem emailů nebo SMS zpráv mohou být či jsou hlášení o změnách v okamžiku, kdy změna nastala (založení nového zboží, vytvoření nové objednávky, uvolnění šarže do expedice apod.)

image
image

Umíme cloudové řešení i tradiční instalaci

Řešení využití vlastního serveru

FIS je víceuživatelská desktopová aplikace typu klient/server.
K ukládání dat využívá databázi Oracle.
Klientská část je spuštěna v 32- i 64-bitových verzích Microsoft Windows.
Do FIS je možné se přihlásit z jiných operačních systémů pomocí vzdáleného připojení.
Serverovou část lze provozovat na operačním systému Linux nebo Microsoft Windows.

V oblacích bez starostí

FIS Cloud je synonynem FIS bez starostí. Ušetřete za provoz, správu a pravidelný upgrade serverů. 

Připojte a přihlašte se do FIS díky internetového připojení, jednoduše, vzdáleně, odkudkoliv, kdykoliv.

 

Shrnutí - All inclusive

Ve FIS naleznete vše

Přístupová práva uživatelů k různým částem systému, funkcím, datům na více urovních.
Výjimky a parametry, které ovlivňují a zajišťují jedinečnost akcí, funkcí a chování aplikace.
Podporu více jazyků pro ovládání aplikace, tiskové výstupy i uživatelská data.
Dohledatelnost, evidenci historických údajů i audit změn v záznamech.
Uživatelsky definovatelné výstupy a zobrazení dat.
Komplexní podporu procesů a provázanost jednotlivých modulů.
Workflow správy dokumentů.
Úpravy systému v rámci modernizace a automatické provádění legislativních změn.

Každý měsíc je vydávána nová verze systému s řadou úprav a vylepšení!

A je toho ještě mnohem více...

image
image

Nebudeme zaskočeni vaším růstem

Jak vzniká řešení na míru?

Naši analytici a implementátoři zanalyzují procesy probíhající ve vaší společnosti. Vypracují analýzu, seznámí vás s navrhovaným řešením a vaše připomínky zapracují do analýzy. Následně dohodnou postup a harmonogram implementace jednotlivých modulů, stejně tak termíny školení. Celý proces prochází vaším schválením.

Jak provádíme úpravy na míru?

Systém přizpůsobujeme vašim požadavkům a pracovně-výrobním procesům nejen v průběhu implementace, ale také v běžném provozu. Neděláme krátkozraké úpravy, snažíme se vaše požadavky zobecnit a parametrizovat tak, aby výsledné řešení bylo pružné v případě budoucích změn.

Robustnost

Technologie, na které je informační systém postaven, vám bude jednoduchým pomocníkem ve vašich začátcích, avšak je také dodatečně robustní a rozšířitelná, aby zvládla váš růst a rozvoj.

licceny

Licence a ceny

Cena kompletní instalace se odvíjí od počtu implementovaných modulů, náročnosti implementace, množství programových úprav, počtu uživatelů souběžně pracujících v systému, licencování databázového systému a na volbě přístupu pomocí tenkého nebo tlustého klienta.

Kontaktujte nás