Aplikace pro správu a evidenci prodejních a výdejních automatů

FIS prodejní automaty

Specializovaná aplikace pro správu a evidenci prodejních a výdejních automatů, produktů, platebních karet, distributorů a zákazníků s možností napojení internetového portálu pro klienty automatů na kompletní management a vzdálenou správu.

S automaty umíme automaticky:

  • Evidenci automatů, partnerů, zboží v automatech
  • Zpracování dat z automatů s návazností do dalších agend jako jsou dodací list nebo fakturace
  • Napojení na externí internetový portál pro on-line propojení automatů, distributorů, nájemců automatů s rozhraním pro zákazníky a klienty automatů
  • Platební jednotka pro dobíjitelné karty nebo čipy v různých měnách s možností dotací, bonusů a slev se vzdáleným přístupem pro správu automatů

Telemetering z tepla kanceláře

Zprostředkujeme kompletní podporu pro automaty, ať už se jedná o výstupy aktuálního stavu, hlášení poruch, pohyby na platebních kartách, informace o prodeji a stavu zboží. Zásobovatelé a servisní technici automatů používají speciální mobilní aplikaci pro připojení. Přímé napojení na miniPC v automatu.

Zaujal vás informační systém FIS Prodejní automaty?

Kontaktujte nás